
-
קושי ברכישת הכתיבה, הימנעות מכתיבה, עיצוב אותיות לקוי, קצב כתיבה איטי במיוחד
-
קושי בהבעה בכתב, צמצום תשובות כתובות
תחום המוטוריקה הגסה/עדינה
שפה וחשיבה
-
קושי ברכישת הקריאה, קריאה משובשת, איטית
-
קושי בהבנת הנקרא
-
הימנעות מקריאה
-
קושי בחשבון
-
הישגים לימודיים שלא תואמים רמת הידע וההשקעה
רגשי/חברתי/התנהגותי
-
הימנעות ממשחק עם בני הגיל
-
קושי להפסיד
-
קשיים התנהגותיים בכיתה ובבית
-
קושי להישמע לסמכות
-
מופנמות
-
אימפולסיביות
-
הימנעות מלמידה בבית
ארגון/התארגנות
התארגנות יעילה מצריכה איסוף מידע רלוונטי לפעילות, תכנון המהלכים הדרושים להשגת המטרה וכן בקרה על הביצוע
תפקודים ניהוליים
תהליכים קוגניטיביים גבוהים כגון: פתרון בעיות, קבלת החלטות, תכנון, יוזמה, ויסות עצמי ורגשי, גמישות
וויסות תחושתי/חושי
היכולת לווסת קלט הגירויים מהסביבה באמצעות החושים שלנו (ראייה, שמיעה, טעם, ריח, מישוש)
-
קשיים התנהגותיים בכיתה
-
קשיים חברתיים
-
קושי לארגן חפצי הלמידה, מרבה לשכוח ולאבד חפצים
-
קושי להתרכז לאורך זמן, טווחי קשב קצרים