
-
קושי בקריאות כתב היד
-
קשיים בהבעה בכתב, פער בין רמת הידע הקיים ובין היכולת להביע הידע בכתב
-
קצב כתיבה איטי
תחום המוטוריקה הגסה/עדינה
שפה וחשיבה
-
קשיים בהבנת הוראות כתובות
-
קשיים בזיכרון ובארגון של מידע
-
קשיים במתמטיקה
-
הבעה בכתב דלה, קושי בניסוח משפטים כתובים
רגשי/חברתי/התנהגותי
-
הימנעות ממשחק עם בני הגיל
-
קושי להפסיד
-
קשיים התנהגותיים בכיתה ובבית
-
קושי להישמע לסמכות
-
מופנמות
-
אימפולסיביות
-
הימנעות מלמידה בבית
-
בדידות חברתית
-
קושי בהבנה של סיטואציות מחיי היומיום
-
מעורבות בהתנהגויות המערבות אלכוהול, סמים
-
אלימות מילולית/פיסית
-
הימנעות מלמידה
-
תסכול רב מלמידה
ארגון/התארגנות
התארגנות יעילה מצריכה איסוף מידע רלוונטי לפעילות, תכנון המהלכים הדרושים להשגת המטרה וכן בקרה על הביצוע
תפקודים ניהוליים
תהליכים קוגניטיביים גבוהים כגון: פתרון בעיות, קבלת החלטות, תכנון, יוזמה, ויסות עצמי ורגשי, גמישות
וויסות תחושתי/חושי
היכולת לווסת קלט הגירויים מהסביבה באמצעות החושים שלנו (ראייה, שמיעה, טעם, ריח, מישוש)
-
קושי להתרכז בלמידה ובמבחנים
-
בלקאוטים במבחנים
-
קושי לתכנן הזמן בצורה יעילה (בשגרת היום, במבחנים)
-
הצבת יעדים שאינם ריאליים
-
קושי להתמודד עם כישלון ועם אי הצלחה